lördag 19 september 2009

en bokstav. två likadana efter det.

du fanns där när jag behövde någon som mest.
detsamma för dig.
vi lagade varandras hjärtan. med promenader och plåster.
något vi nog inte trodde när vi träffades första gången.
att vi skulle bli varandras.
att vi skulle prata. på riktigt. om att flytta ihop.
kärlek är lite annorlunda när det gäller oss två.
för vi kramas inte så ofta. inte på riktigt.
fast jag gillar dig ändå.
kanske aldrig riktigt sagt hur mycket du betyder för mig. kanske du förstår det.
anar det liksom.
och jag är så glad för din skull nu. när du har hittat han.
och det här med E, det är jobbigt.
fast jag kan inte riktigt säga det till dig.
tror inte du vill höra.
sanningen.
min sanning.
hoppas du inser den själv.



"What goes around,

comes around."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar