lördag 12 september 2009

kanske måste.

vart är vi på väg vi två?
det var molnigt, disigt nästan.
du ryckte på axlarna och sa
"någonstans långt bort."
jag förstod aldrig riktigt vad du menade med det. tror inte du gjorde det själv.
du hade kanske lyssnat på en låt, kanske några toner med en hes popröst.
för många kanske. för lite det.
det där som ingen riktigt vet, det där som ingen riktigt kan prata om.
jag knöt mina fingrar runt dina, din hand passar så fint i min. dina läppar smakar lite tandkräm fast klockan är tre.
ingen kommer någonsin förstå riktigt hur det känns när du rör vid min kind.
kanske jag, kanske.
du är så söt när du gör sådär. det speciella. som bara du kan göra. med dina ögon.
måste. bara. måste.
dina läppar passar så fint mot mina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar