måndag 14 november 2011

Känslan utav obeskrivligt välbehag sköljer över mig och jag välkomnar den.
men.
varför är du inte här bredvid mig du har ju så vackra ögon du säger att dom är för små men nej nej nej nästan tvärtom de är så stora och djupa att ibland tror jag att jag ska drunkna nej det är för klyschigt kanske mer ramla ner i dom som om de vore två djupa brunnar för oj vilken blick du har när du ser på mig sådär som du brukar se på mig det där sättet som får mig att tänka att jag kanske trots allt är lite fin i dina ögon och det är ju de enda ögonen som man vill vara fin i puss puss puss snart reser vi utomlands och pussas där fast just nu önskar jag mest att du vore här för jag tror att jag har fastnat lite för dig.

1 kommentar:

  1. Observera: du är fantastiskt fin. saknar dig. /e

    SvaraRadera