söndag 9 oktober 2011

jag vill citera håkantexter tills du faller för mig.
dina ögon som ser på mig med en blick som får det att brinna till inuti mitt bröst.
det är kväll.
mina linser börjar bli torra nu och likaså dina vackra läppar.
jag kommer aldrig att förstå vart du vill föra oss.
vi jämför märken på våra armar. din hud känns som om det vore min egen.
kan vi inte ha det såhär för alltid tänker jag.
det kommer att alltid att finnas ett du & ett jag men jag vet inte hur länge det kommer att finnas ett vi.
jag ser hon som påminner dig och jag minns hur fint det känns att krama dig samtidigt som du skrattar.
skrattet som klingar likt vackra glas.
när vi sitter på trädgrinden runt huset några dagar senare.
så är jag inte längre säker på någonting alls.
och vi har bara träffats några gånger men jag kommer ihåg så mycket med dig så väl och jag hoppas att du kommer ihåg mycket med mig.
du kysser mina fingrar och mitt hjärta slår lätta fjärilsslag.
jag kysser din kind och ingenting spelar så stor roll längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar